onsdag 13. mars 2013

På ønskelisten: Kameravesker fra Jo Totes

Kom over disse kjempefine kameraveskene via bloggen A beautiful Mess som er en av mine favorittblogger. Superkreative de jentene der! En herlig blanding av fotografi, DIY-prosjekter og matlaging. Anbefaler deg å stikke innom. De har en giveaway som det heter på kameravesker fra Jo Totes og nå står en slik kameraveske høyt på ønskelisten min. Selv om jeg gjerne skulle hatt en egen kamera-sherpa, for jeg vil jo aller helst ha med alle kameraene mine på en gang, blir det ofte til at jeg putter et par kamera i veska sammen med alt det andre rotet jeg har der. Noe som gjør at det tar tid å finne det jeg er ute etter kjapt, som ikke alltid er like gøy når jeg må "skyte fra hofta" for å fange de små øyeblikkene. Mange av de store veskene mine oppleves som svarte hull: ting blir bare borte, helt sporløst, og jeg må tømme hele veska for å finne det jeg leter etter. Ikke er det særlig trygt for kameraene heller å bli slengt rundt med alt annet rot, som penner, nøkler, drikkeflasker etc. Forrige lørdag klarte jeg jo å tømme en halv pepsiflaske i veska mi siden jeg ikke hadde skrudd korken skikkelig på. Iiik! Telefonen og frøken Diana Mini klarte seg heldigvis fint. Men boka mi Veronika decides to die av Paolo Coelho ser rimelig lurvete ut nå...

Anywho, jeg har jo en kamerasekk, som også har slike fine små trygge rom til objektiver og holder ting organisert. Stilmessig derimot er den ikke mye å skryte av. Jeg visste ikke at det fantes noe alternativ, men nå som jeg gjør det er planen klar: En slik veske må jeg ha! Min favoritt er Gracie-vesken i fargen teal. Prisen ligger på 119 dollar for denne, og med importgebyrer blir prisen litt stiv. Om noen vet om noen i Norge eller Skandinavia som selger disse, gi meg beskjed!


Bildene er ikke mine og er selvfølgelig lånt fra Jo Totes nettside. Se flere vesker her:  Fine, sant? Så mye å velge i mellom. Smart idè synes jeg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)