søndag 10. mars 2013

På flyttefot!

Det er offisielt: Vi har kjøpt hus! Kontrakten er underskrevet og om en drøy måned tar vi over. Gjett om det er to som gleder seg! Den siste uka har gått med til å pakke, rydde og shine leiligheten klar for fotografering til boligannonsen som snart kommer ut. Vi har virkelig mye ting... Men leiligheten har aldri sett bedre ut! 

-Home sweet home-
Det blir litt rart å flytte herfra. Vi har så mange gode minner her. Og jeg liker godt å bo i Hamar sentrum, ha gangavstand til alt og knappe 5 minutter å gå til jobb. Jeg kommer også til å savne det nyoppussede soverommet vårt i dempet sort. Det er favorittrommet mitt i leiligheten, helt klart. Og at badet nå er ferdig etter en evig lang oppussing kommer jeg også til å savne. Men, å få så mye mer plass enn vi har nå (skapplass inkludert) det skal bli herlig! Uteplass og hageflekk, tilogmed. Og nevnte jeg vaskerom uten vinduer? Jeg kan få mørkerom! Huset ligger i gangavstand fra Hamar, teoretisk sett, så nå kan jeg gripe muligheten til å bli sprekere også. Bare plusser med andre ord. På sikt har Pål lovet meg katt, også. Happy camper her! 

Nå innreder vi det nye hjemmet vårt via Mac'en og bare drømmer oss bort. Livet er herlig.

Ps: Bloggen min har nå blitt vist over 10 000 ganger. Takk til dere alle sammen :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)