tirsdag 28. februar 2017

Oss & magen

Mange vil nok synes det er cheesy, men jeg synes parfoto er koselig. Spesielt har jeg lenge hatt lyst til å forevige de fine øyeblikkene med en liten mageboer. Pål + meg + magen. Ikke bare for vår del, men kanskje mini setter pris på det en dag også. Pål er virkelig en tålmodig mann som blir med på mine fotoinnfall. (Han burde jo være vant til det nå, egentlig). Det elsker jeg han for. Litt klisje-posering, mye fjasing, en del bilder som ble slettet umiddelbart akkompagnert av mye latter, men tross alt litt mindre flaut ved bruk av tripod og selvutløser. Sluttsummen ble en god del fine bilder som snart finner veien til veggen hjemme. Her kommer et lite utvalg:


Bilde 1 og 5 er tatt med iphone, mens de andre er tatt med Fujifilm x-e1. Litt dårlig planlagt å gå tom for batteri midt i fotograferingen, men gravidhjerne er virkelig en greie! Nå er det bare å glede seg til mini kommer. Jeg var redd en stund for at vi ikke skulle rekke å ta disse bildene, men hvile har virkelig hatt effekt. Borte er UVI'en, og enkelte dager har jeg energi til å få gjort små gjøremål, noe jeg er svært takknemlig for. Og på en søndag som denne når solen skinner fikk jeg endelig overskudd til å fikse meg til gravidbilder også. Ikke verst! I dag runder jeg uke 37 og lillemann regnes ikke som prematur lenger. Jeg puster derfor lettet ut, mens jeg gleder meg til å møte mageboeren min. Veldig rart å tenke på at det kan skje når som helst nå! Ønsk meg lykke til :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)