tirsdag 26. april 2011

Sebra?

Jeg blir liksom ikke helt fornøyd med utseendet på bloggen min, så jeg prøver igjen ;) Så får vi se hvor lenge det varer denne gangen...


Nå er påskeferien over og det er tilbake til skriveboblen, men med ny motivasjon i bagasjen. Utrolig hva litt sol og varme på kroppen kan gjøre! For det har vært skikkelig sommerstemning med over 20 varmegrader, og det i april! I Norge!! Det er ikke annet enn herlig. Stavangerpåsken var kjempefin og jeg koste meg masse. Fikk også testet ut ett av de nye kameraene mine, så spent på å se resultatet. 

I går tuslet Pål og jeg ut mot Odden for å ta de siste bildene av filmrullen og nyte det fine været, med is som gulrot selvfølgelig ;) Det er bare pensjonister som går tur for turens skyld... 

Her er noen hipstaprints jeg snappet på veien: 

Hamar "skyline"

Happy camper!

Skarp sol...
Kjekkas på Odden

Så var det bare å skrive, skrive, skrive og skrive litt til, søke flere jobber og holde motivasjonen oppe! Dette skal jeg klare! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)