torsdag 14. april 2011

Vår!

Endelig er våren her! Det skal vel mye til før det snør igjen nå, eller? Og enda bedre, snart er det påske og jeg kan ta noen dager fri med forhåpentligvis god samvittighet. Jeg gleder meg!

Dagene flyr fra meg uten at jeg får gjort så mye, og det tærer på motivasjonen. Jeg fikk mail fra UiB i forrige uke om at jeg kun har studierett ut semesteret, og at siste frist for innlevering av masteravhandlingen var 27. mai. Ikke akkurat en hyggelig beskjed. Men som alltid er de svært hjelpsomme, og jeg skal nå søke om utvidet studierett ut høstsemesteret. Så får håpe det går i orden, ellers vet jeg ikke helt hva jeg gjør... 

Det er så frustrerende at jeg ikke har fått til å skrive noe brukbart denne uka. Og jeg blir vettskremt når jeg prøver å planlegge frister for innlevering av utkast fremover. Det er så mye igjen! Jeg skulle så gjerne hatt noen i samme båt som meg.. 

Men det er snart en ny uke, og nye muligheter! Det kan jo ikke gå noe dårligere neste uke? Mamma var innom med en liten våroppmuntring i dag, og det hjelper jo masse. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)