onsdag 5. mai 2010

Tiden flyr, null oppdatering, på tide med gjenoppliving!

Et lite besøk innom bloggen min avslører at det er en stund siden jeg skrev sist. Jeg har ingen god unskyldning, kun at de siste månedene har flydd forbi og at jeg har havnet i et lite blogg-koma eller dvale om du vil. For det har egentlig vært nok å skrive om.

Så hvordan summere de siste 2 månedene kort? Jeg kan starte med at jeg har forlatt Bergen og har flyttet tilbake til barndomsbyen Hamar. Her har jeg (i teorien) skaffet meg en bitteliten leilighet, og en (til tider) spennende deltidsjobb. Vel, jobben ligger i Brumunddal, så jeg pendler det lille stykket med buss 3 ganger i uken. Der sitter jeg på et lite kontor og fikser drømmereiser for store og små til Vietnam. Det gikk fort i svingene fra jobbsøking til ansettelse og allerede første uka på jobb ble jeg sendt til Vietnam som reiseleder for en gruppe på 18 stk. Utrolig spennende, selv om det var litt nervepirrende i starten. Jeg hadde jo aldri vært borti noe lignende før, og er ikke alltid like komfortabel i rampelyset. Men nervøsiteten gikk fort over, og det var nok den beste jobbuka jeg noensinne har hatt. Noe helt annet enn å skure gulv og doer på Haukeland for å si det sånn..


Fikk tilogmed besøkt Hoi An igjen. Å, glede! Kjapt bilde med iphonen fra balkongen på en kjempehyggelig restaurant ved elva. Jeg skulle virkelig hatt med Pål hit en gang!



Det er en herlig følelse å for første gang i livet ha en jobb jeg er unikt kvalifisert til! Jeg gleder meg allerede til neste tur. Spesielt siden jeg ikke fikk være med på hele turen, men reiste hjem etter 10 dager. Da var det rett hjem for å sove noen timer før det bar videre til Gardemoen og London sammen med min kjære. Pål fikk konsertbilletter til jul av meg, og det var selvfølgelig av høyere prioritet enn jobb i Vietnam, noe sjefen heldigvis gikk med på. Vi hadde noen kjempefine dager i London sammen, og Dave Matthew's var en opplevelse i seg selv!

Ellers går dagene med til å treffe jentene mine og litt trening. Det er litt rart å flytte tilbake til byen jeg ikke har bodd i siden jeg var 19, og jeg er utrolig glad for at jeg har en gjeng med flotte venninner som også bor her. Kort og godt: Jeg liker livet mitt slik det er nå. Jeg er gjennomført lykkelig, og etter litt ettertanke kan jeg ikke huske sist jeg hadde det sånn. Jeg er omringet av familie og venner, jeg er nyforelsket og det er vår. Hva mer kan en jente ønske seg?

Jeg lover å prøve å oppdatere litt oftere fremover, og kanskje poste litt bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)