mandag 14. november 2011

Møt BelOMO Vilia

Endelig kom Vilia i posten den lange veien fra Hviterussland! Og jeg er mildt sagt fornøyd. Så fornøyd en kan bli uten å ha testet kameraet vel og merke. Let's not get ahead of ourself... Det jeg mener er at ved første øyekast ser det lovende ut. Blenderen fungerer, ingen treghet i mekaninsmene, bemerkelsesverdig lite støv og riper. Det ser nesten ubrukt ut. Og en bonus: Blitzen til lille frøken Diana fungerer supert i Vilias hotshoe! Alltid greit å ha muligheten til å bruke blitz, selv om jeg ikke er avhengig. Så nå gleder jeg meg veldig til å teste det ut. Vi to kommer nok til å bli gode venner. Men først er det innlevering.. Null moro på meg fremover!

Noen kjappe Hipstaprints med den nye Hipstamatic-pakken Nashville. Effektiv testing på meg i dag, mao :)

Pakke!
Super selger som pakker godt inn. Det liker vi!
Fikk også med bærevesken. Ikke værst!
Første møtet med Vilia.
Alle mulige vinkler dokumenteres...



Triplet lens
Stilig design (synes jeg)
Close-up!
Tatt gjennom "view finder'en". 
Funker ypperlig med Dina Mini Blitz :D
Det var dagens digresjon! Back to the books...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)