fredag 2. desember 2011

Levert!

Ubeskrivelig lettelse! Jeg rakk fristen og fikk levert masteren på onsdag! Ikke helt uten dramatikk selvfølgelig. Fikk et aldri så lite mini-sinne-rope-banne-sværte-gråte-banne litt mer-anfall over en totalfil som ble ALTFOR stor. Så måtte leke frøken detektiv, og fant til slutt ut at det ikke var så lurt å ha bilder i RAW.. Doh! Glad det bare var så enkelt. 

Så nå er jeg 10 kg lettere tror jeg.. Ikke at det har gått helt opp for meg ennå. Jeg prøver å ikke tenke på ting jeg ville gjort anerledes, for nå er det gjort. Jeg har levert! Da er det bare eksamen igjen.

Jeg gleder meg til å bli ferdig, til et nytt år, en ny spennende jobb, feire-ferie til Thailand og Kambodsja, og til å treffe venner og familie mye, mye oftere! Ah, nå er det lysere tider i vente!

Jeg er nok den eneste som ikke savner snø.. Synes det er helt fint med varmegrader i desember jeg. Og jula, den gidder jeg ikke tenke så mye på. Alle andre kan stresse rundt som hodeløse kyllinger og bruke sine 10 000 i snitt per nordmann på gaver ingen egentlig trenger. Hva er i veien med verden når julehandelen i Norge i 2011 forventes å nå 48 millioner kroner?! Jeg blir erlig talt litt kvalm, og skamfull.

So true! Hentet her

Jeg er ikke Grinchen.. Folk skal få julegaver, julekaker og juleklemmer! Noen ganger blir jeg bare flau over å være Norsk... Og når jeg ser kaoset og galskapen hver gang jeg er på jobb, som startet i oktober, ja da blir jeg lei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)