lørdag 1. desember 2018

Adventsfotokalender

Det er 1. desember! Første søndag i advent er i morgen, så det passer utmerket å sparke igang årets adventsfotokalender. 3. gang jeg gjør det, så nesten en tradisjon. I år gjør jeg en litt annen vri: Et nytt tema hver dag frem mot julaften, så klart innenfor adventsstemning. Jeg synes det finnes så mange dyktige (og disiplinerte ) folk der ute som kjører prosjekt 365 som vil si at de tar ett bilde hver dag i et helt år, ofte innenfor et gitt tema. Det har ikke jeg selvdisiplin til, så kjører min egen lille adventsversjon:


Bilde kommer i et eget innlegg, sånn for ordens skyld. 

(og ja.... Vi ignorerer faktum at det har vært fryktelig stille her inne i høst. Mellom ny jobb og den velkjente tidsklemma, for ikke å snakke om alle de muterte barnehagebaseluskene og monstervirusene som har gått som en evig runddans i familien,  har altså ikke fotoblogging vært det som har stått øverst på lista. Nå høres det ut som om det bare har vært elendighet, og det har det ikke. Helt ærlig, vi har hatt noen fine øyeblikk innimellom også. Denne berg-og dalbanen av varierende overskudd av tid og energi er nok velkjent for mange, og jeg gleder meg virkelig over at formen er på vei opp, og at vi går en koselig førjulstid imøte. Grinchen har gått i dvale på ubestemt tid og jeg gleder meg til tiden fremover. Gleder meg til å skape fine minner i den lille familien vår, og til en etterlengtet juleferie. Kanskje blir det tid til litt retrospektiv blogging...? Uansett, ha en strålende adventstid!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)