lørdag 8. desember 2018

5. desember: Bokeh

Hva er vel bedre enn en liten fototur i mørket i et julepyntet Trondheim etter å ha sittet på toget i over 5 timer? Vel, middag stod høyt på listen, men det utgikk da nesten alt var stengt i nabolaget da  jeg var ferdig med fotorunden min. Å faktisk ta med minnekortleseren til iphonen, der har vi det! Og bokeh er vanskelig å få til på min iphone i hvert fall. Den klarer heller ikke mørket så godt som min gode gamle venn x-e1. Derfor kommer adventsfotokalenderen litt på etterskudd, men det gjør vel ingen ting. Her er tema for 5. desember - bokeh!


Julelys er bokeh-himmel! Har jeg nevnt at jeg absolutt elsker julelys? En gang eller 10, ja... Men det gjør jeg! Virkelig! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)