mandag 17. mars 2014

Pastels!

Oj, tenker du som jeg at tiden har flydd altfor fort i det siste? For bloggen min er ikke død, jeg lover. Jeg har ingen annen unnskyldning enn lite tid/ lite overskudd. Fått ny jobb, hurra! Men mer om det senere...

 

Det passer fint å komme igang igjen med en aldri så liten instagram feature. Jeg ble så glad (og overrasket for tag'ene til @royalsnappingartists blir heftig brukt på instagram og 1154 bilder med tag'ene #rsa_pastel) da jeg våknet til denne i dag tidlig:

Den siste tiden har de kjørt daglige fargetema og gårsdagens var pasteller. Den fine gule vw-bussen er mitt bilde som ble valgt ut. Kjempegøy! De andre bildene tilhører @mihoko_1225, @8layers, @1976maggie og @pmacaulay.

 
Gul vw-buss i Chiang Mai, Thailand

Opprinnelig et hipstaprint jeg har pastellisert litt i Afterlight. Gul buss hadde vært noe!

 

Det blir ikke like lenge til neste gang! Siste fargetema er i morra med tag'en #rsa_black. Litt enklere enn dagens #rsa_pink. Når den er overstått kan jeg jo slenge ut mine bidrag her. Temautfordringer er virkelig inspirerende for shutter-fingeren! Å bla gjennom tagene gir masse inspirasjon! (Eller får deg til å se dine egne bilder på helt nye måter)Heng deg med på Instagram da vel!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)