lørdag 8. desember 2018

7.desember: Sort/hvitt

Tidlig opp om morgenen for å rekke bussen til siste dag med kurs. Med så fulle busser i eksamenstiden i Trondheim tok jeg ingen sjanser. Det er også herlig å være nesten først til frokost på hotellet, og slippe unna stress og mas. Fuji'en lå trygt i sekken, men med iphonen fanget jeg dette øyeblikket av to gode venner i julegaten i Nordre gate. Kanskje tidlig opp for eksamen? Kanskje sent hjem fra nachspiel? Hvem vet. 


Det tok en liten evighet, men jeg kom hjem til slutt. Herlig å sove i egen seng, og ikke minst vekke Tobias i morges. Mens jeg har vært borte har han lært seg å si hei, og det er det herligste lille hei'et jeg noensinne har hørt! Nå ser jeg frem til en rolig helg. Her hjemme har snøen dalet ned, og det er virkelig førjulsstemning også her. Tema i dag er portrett, og håper virkelig noen ønsker å stille opp for meg. Stay tuned...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)