lørdag 8. desember 2018

6.desember: Julelys

Jeg kunne egentlig hatt dette som eneste tema for hele adventsfotokalenderen, og fortsatt hatt en masse bilder å velge mellom. Med de vakre julegatene i Trondheim kunne jeg virkelig fråtse i motiver også. Så fort kurset var ferdig for dagen kastet jeg meg ut i tussmørket og glemte helt av tid og sted. Bare kameraet og meg i vintermørket i Trondheim. Det er vanskelig å velge bare ett bilde, men kalenderluka har bare plass til ett. Valget faller på dette: En liten koselig julepyntet blomsterbutikk på Bakklandet: 


Bakklandet i førjulstiden minner forøvrig veldig om Skomakergata... Drøye 16 000 skritt kom fotosafarien min på. Ikke værst! Og Trondheim var minst like hyggelig som jeg husket det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)