fredag 14. desember 2018

14.desember: I bevegelse

Hva jeg tenkte da temaet i bevegelse dukket opp på toppen av hodet, vet jeg ikke. Kanskje et ønske om å fange lyslinjer i morgentrafikk eller noe. Jeg er jo veldig glad i lyslinjer (light trails). Da realiteten slo meg at jeg ikke kan stikke fra jobben midt på dagen, ble det litt mer utfordrende. Hvordan formidle bevegelse med adventstema også, ikke like klart. Så, det ble da noe bevegelse. Få lyslinjer å fange en søndag kveld i Hamar sentrum (for ja, dette bildet ble tatt den 16.) Men jeg liker resultatet likevel. Sort/hvitt var ikke tema, men det gjorde seg best i sort/hvitt synes jeg. Litt abstrakt bevegelse fra en mystisk forbipasserende...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)