mandag 10. desember 2018

10.desember: Familie

Jeg la nok lista litt for høyt for meg selv da jeg pønsket ut årets adventsfotokalender. Tanken var fin; et lite fotooppdrag hver dag. Utfordringen: Det blir mørkt halv fire og det hender det blir 15 minus i desember. Sistnevnte er ikke så kameravennlig, og i hvert fall ikke barnevennlig. Jeg har derfor måtte samle opp utfordringen litt, og har i dag fått tatt en skikkelig fin fotorunde. Så, det blir adventsfotokalender, men ikke fullt etter konseptet jeg tenkte. Så får vi håpe at i kommende og siste uke av kalenderen at kanskje, kanskje får jeg det til slik jeg hadde tenkt. 


Tobias, mormor og tante på vei til akebakken i dag. Like gøy for Tobias, som for tante. 

(Jeg har tilbakedatert dette innlegget og noen kommende innlegg for at bildene skal falle på rett dato)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)