onsdag 20. desember 2017

20.desember

Tåken har ligget tett over Bekkelaget i dag. Trolsk stemning med snødekte grantrær, i dag også, det går jo mot jul! Tobias var så heldig å få mormor og bestefar Johan på besøk mens jeg var hos manuellterapeut. Kjenner på kroppen at denne bæringen begynner å ta på. Da er det godt å få litt hjelp i form av tøy, strekk og knekk! Litt hjemmelekser fikk jeg også, så dette skal bli bra. Bilen fikk jeg også hentet (hurra!), så nå kan jeg snart ta siste innspurt før jul. Noen småting som mangler på den veldig korte gjøremålslista, så ikke noe stress der. Men redd vi er flere som ikke helt er ferdig, så sånn sett kan det jo bli kaos. Må nok legge handelen til enten veldig tidlig eller timene før stengetid.

Men, i kveld skal det bare slappes av! Ha en fin lillelørdag!

Diego + T.Roosevelt 26

Jeg hadde helt glemt hvor mye jeg liker denne filmen! Blågrå herlig monokromt! Nå er det ikke mange farger her i utgangspunktet, men jeg liker det! Må helt sikkert ha denne filmen mer i rotasjon!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)