torsdag 14. desember 2017

14.desember

Jeg har kjøpt bil i dag!!! Hvor mange voksenpoeng gir det? Jeg er rimelig stolt av meg selv. Sommerfugler så store som albatrosser i magen da jeg skulle kjøre bil alene for første gang. Det var så stille i bilen! Men det gikk jo helt fint. Må le litt av følelsen av å gjøre noe jeg ikke helt har lov til, selv om jeg selvfølgelig har det. Trenger nok litt tid til å venne meg til tanken. Men, selvstendigheten! Helt herlig! I morra skal Tobias og jeg ut på kjøretur for aller første gang bare vi to. Det blir spennende! Heldigvis har han ikke noe imot å kjøre bil, så det skal gå helt fint.

Selv om jeg nå har bil, må man jo ut å trille. Frisk luft er godt for liten og stor. Skulle nesten hatt meier på vogna i dag med all nysnøen... Eller plog! Men, da blir det kanskje hvit jul i år? Møtte denne karen på vår vei. Skikkelig vaktkatt!

Victoria + Robusta

 

Alltid stas å møte katter! Det gjør liksom dagen enda ett hakk bedre. Og i morgen er det fredag! Hipp hipp!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)