torsdag 15. oktober 2015

Analog flashbacks: Paris

Endelig! Hipp hurra! Kryss i taket og tjolaheioghopp! Der jeg minst ventet å finne en fullgod fotolab har jeg oppdaget gull blant kråkesølv, også kalt Elite Foto på Maxi. Hyggelige folk: Sjekk! Rask fremkalling: Sjekk! Fornuftig prisnivå: Sjekk! God kvalitet: Sjekk! Jeg ble til og med spurt om de skulle dele opp negativene for meg. Med andre ord, de har vett til å spørre da dette ikke er noe å ta som en selvfølge... Nå krysser jeg alt jeg har for at de fortsetter å fremkalle film i lang, lang tid *bank i bordet* Dette var nemlig et sted jeg hadde avskrevet for lenge siden, men man skal ikke skue hunden på tilholdsstedet, eller noe sånt. Kjøpesenter er ikke synonymt med mindre ekspertise enn spesialbutikker.. Lekse lært!

Dette betyr jo at filmene som ligger på vent i kjøleskapet endelig kan fremkalles! Jeg testet 3 ruller med film i første runde, og nøler ikke med å gi dem mange, mange flere. Så, ett år senere kan jeg by på et lite analogt tilbakeblikk til Paris og ønske meg tilbake:









Jeg gleder meg allerede til neste fremkalling! Og forresten, det må være et av de beste tidsfordrivene  som finnes å scanne negativene selv....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)