mandag 30. mars 2015

Når det klør i reisefoten...


Instagramfeeden min er full av vårlige bilder for tiden. Spesielt mine IG-venner i Japan fyller feeden  min med vakre bilder av kirsebærblomstringen, og det klør i reisefoten. Jeg skal så absolutt oppleve kirsebærblomst-festivalen en vakker dag! Tenk å rusle gatelangs i Kyoto dekket av rosa blomster? DA snakker vi fotosafari! Mens jeg drømmer meg vekk og lager endeløse reiseplaner, pin'er bilder på pinterest, og tilogmed sjekker ut flybilletter (skulle jeg bare pakket kofferten og reist, sånn akkurat nå?), kom jeg til å tenke på ferskenblomstene(?) i en liten landsby i Lao Chai, Vietnam. Så jeg leter i bildearkivet og finner en liten trøst. Jeg mimrer og undres over at tiden har gått fort. Og vips har jeg litt vårfølelse likevel, og kjenner også at fotogleden sprer seg. 


Og med denne flotte hanen vil jeg ønske dere alle en riktig god påske! Jeg har tro det eller ei påskeferie tidlig i år, og det gleder jeg meg over!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)