fredag 27. september 2013

Litt høststemning

Jeg tok en liten fotosafari i går med håp om skikkelig høststemning. Hvis høststemning er bitende vind, traff jeg blink. Høstfargene lar vente på seg derimot. Skjønner ikke hvorfor jeg er så utålmodig med at høsten skal komme... Jeg fikk tatt ut litt film og luftet hjernen litt. Noen ganger er det beste i verden å vandre rundt alene med kamera i hånden. 


Bilder tatt med Fujifilm X-E1 Koigen ---> Odden

Nå må jeg fortsette å pakke kofferten! Jeg skal nemlig på overraskelsesjentetur! Weeee! Akkurat så fantastisk som det høres som. Altså, jeg vet at det er jentetur, men har ingen anelse om hvor vi skal. Vi har alle fått gjette en gang og jeg tipper Reykjavik. Har så lyst til å reise dit! Men, er det egentlig et sted jeg ikke har lyst til å reise til? Jeg må være forberedt på det meste, samtidig som jeg vil pakke så lett som mulig. Men, nå må jeg løpe! Jeg har et kamera/skodilemma å finne ut av... 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)