søndag 9. desember 2012

Lomography.asia Welcomes You Rumble!

Yay! Ett av mine bilder fra Angkor Wat ble valgt ut blant de topp 100 bildene i konkurransen Lomography.asia Welcomes You Rumble! Det betyr at jeg har fått 10 piggy points verdt 10 euro å bruke på noe kamerasnacks. Happy camper!

Mitt sammen med 11 andre av de 100 vinnerne (skjermdump).


Angkor Wat signert meg og Diana Mini, tatt med Lomography 200 Color Slide film
Misforstå meg rett, det var ett vinnerbilde og 5 på andreplass, deretter 100 utvalgte. Vinneren ble kåret på basis av likes på facebook, så jeg er fornøyd og litt stolt:) Hvis du vil se flere av mine analoge eventyr kan du godt sjekke ut profilen min på lomography.com her.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)