fredag 2. november 2012

Et glimt av Basel

Endelig helg! Jeg trenger litt tid på å komme meg nå, før det bærer av gårde på nytt. Men om jeg klager? Langt i fra! Jeg er storfornøyd! Presentasjonen gikk kjempefint og jeg kan puste lettet ut. Og Basel likte jeg veldig godt. Den står nå på Pål og min sin bucketlist. Og den er stadig voksende. Det eneste jeg kunne ønsket meg er litt mer tid til å vandre rundt med kameraene mine (i flertall, ja!). Oppdage, knipse, smile. Jeg var heldig å ha noen timer til overs den dagen jeg skulle fly hjem fra Sveits, og brukte de på å utforske en brøkdel av Basel, teste ut pumpkin spice latte på Starbuck's og sko-shopping. Perfekt med andre ord! Så, her kommer et lite glimt av Basel signert Hipstamatic. Filmen må jeg levere til fremkalling (om jeg tør... Er redd de ødelegger alt igjen).

En kirke (jeg ikke vet navnet på). Den lå nær teateret i alle fall.
Mange vakre fasader på husene. Det ble en serie i denne Hipstamatic-comboen Susie+Blanko. Passet så godt til det skarpe høstlyset.
Høsthimmel

Tester panorama-funksjonen på jobb-telefonen (iPhone 4g). Perfekt utkikkspunkt over Basel og Rhinen.

Det var høstfestival i Basel med forskjellige karusseller utplassert rundt i byen.

Pariserhjul- en fascinasjon jeg har. Men jeg nyter de fra bakken...

Et tatt på kveldstid med iPhonen min (3gs.. Ikke fornøyd lenger), så litt kornete.

Det var et svært trikkenettverk over hele Basel. Imponert!

Nyter en pumpkin spice latte på Starbuck's. Ikke like imponert. Hvor var spice'n?
Nå skal Pål og jeg snart møte mamma, Pia og Johan for middag på Hot & Spicy. DA får jeg i alle fall litt spice. Ah, jeg elsker den grønne karrien de har der! Min ubestridte favoritt. Vel, de har bare 3 vegetarretter på menyen, men det er Hamars beste vegetarrett (selv om den lista er ikke lang). Tro meg! På søndag reiser jeg til Arnhem på ny konferanse, så det blir vel noen instagram-bilder å finne. Jeg vet ikke mye om Arnhem, men jeg finner alltids noe å utforske. Ha en god helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)