onsdag 6. juni 2012

Nytt design inspirert av Lubitel

Har laget nytt design til bloggen for sommeren inspirert av Lubitel-kameraet mitt. Hva synes du? 

Tror jeg kommer til å like denne stilen fremover. Enkel og ren, og kan varieres i det uendelige. 



Håper du får nytt sommerdagen og ikke sitter inne ved mac´en som meg. Men jeg klager ikke, det er selvforskyldt og jeg prokrastinerer med å lage bloggdesign. Og enda bedre, det er lillelørdag i dag! Kjæresten har planlagt kinodate. Prometheus i 3D. Mulig jeg får varige mén... Jeg liker å bli skremt og føle at jeg lever, men aliens i 3D? Høres ut som en dårlig idé. Jeg kan allerede forestille meg det slimete "underbittet" (i mangel på korrekt term) komme mot meg. Så om du skulle befinne deg på kino i kveld og hører et hyl mens det regner popcorn, så ber jeg om unnskyldning på forhånd.... 


Aw... Så søt! Bildet har jeg hentet her
Filmen virker lovende. Det er en prequel til den første Alien-filmen fra 1979 og forteller visstnok hvordan det hele startet. Mer har ikke jeg lest for jeg liker ikke spoilere... Den bør løfte filmserien litt, for 3 og 4 var nær bortkastet tid.. Men nå skal jeg ikke nerde mer. Ha en fortsatt fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)