fredag 9. mars 2012

Good news!

Som denne uka har flydd avgårde! Og uten at jeg har fått gjort så mye, inkludert blogget... MEN det skjer ting! Jeg er hoppende glad! Jeg har fått jobb! Yay! Endelig faller ting på plass. Jeg gleder meg virkelig til oppstart 2. april. Og best av alt: Det er en spennende, givende fulltidsjobb der min kompetanse etterspørres. Og bonus: Det er på Hamar så ingen pendling. Dette blir bra! 

Jeg var ute med Agfa Isolette her om dagen for å teste det i finværet. Er veldig nysgjerrig på hvordan resultatene blir. Må nok ta meg en fotosafari til siden det gjenstår 5 bilder.. Vanskelig å finne inspirasjon i holke og slaps. Våren er på vei og det skal bli godt. Får alltid ny inspirasjon om våren. Drittlei vinteren nå.. Jeg twitret dette bildet rett før fotosafarien, men slenger det med her også:


Arvestykket Agfa Isolette. Vakkert sant?

Om du ikke har fått det med deg så er jeg på Twitter også som @anthropus_. Lettvint med mikroblogging. Feeder rett til bloggen siden jeg ofte tvitrer bilder, så vet du det. Ikke mange jeg kjenner som bruker Twitter, men jeg synes det er gøy. Jeg har observert at folk gidder så vidt å oppdatere facebook'en sin, så jeg spår en "snarlig" død for FB.. De fleste updatene handler jo om jobb/unger/mat/ferie (skyldig i fler her selv) og spørsmålet er hvorvidt FB gjenspeiler det "virkelige liv" når alt fremstår som kos og rosa. Ja, jeg er kynisk. Jeg pleide å ha nesten daglig kontakt med venner på FB, men nå surfer jeg så vidt innom. Snakker ikke med noen, bare kommenterer litt, sånn passivt. På feltarbeid var facebook, msn, mail og skype uunværlig når jeg hadde netttilgang! De, eller nærmere bestemt folkene som brukte disse tjenestene sammen med meg, reddet meg flere ganger. Nå "gidder" vi liksom ikke lenger. Latskap? Mulig.. Eller så er det bare slik at vi sees oftere?

Anyways, livet går videre. Siden det er så dårlig med vårtegn ute har jeg oppmuntret meg selv med litt vårtegn inne og dokumentert litt med Hipstamatic. Spread the sunshine! 


Macrotulipan med Loftus & Blanko.


Abstrakt tulipankunst med fantastiske uforutsigbare Salvador 84 & Blanko

Hipstamatic klarer nå macro ganske så bra! Spesielt med Loftus lens.
 
Liker dette veldig godt. Mulig jeg må teste ut fremkallingstjenesten til Hipstamatic snart.

Superfredag i dag! Kjæresten er ferdig 5, motiverer meg selv til å dra og løpe litt før sofaen inntas for kvelden og alt som hører med til fredagskos (ikke Kims her i huset.. Sørlandschips eller jovial chili, elsk!). Og en guilty pleasure: The Voice.. Så mange med gode stemmer der kontra Idol etc! Så, ha en flott helg alle sammen! Jeg har bablet ferdig for i dag ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)