onsdag 28. desember 2011

Merry Clickmas!

Romjulsfri! Min favorittdel av jula. Endelig kan jeg slappe av, senke skuldrene og puste ut. Det var noen hektiske og nervepirrende dager opp mot eksamen, for å si det mildt! Jeg var helt skjelven de siste dagene før, men selv om jeg var spent var jeg veldig klar for å få det overstått. Å ha jobbet så lenge og intenst med å fullføre avhandlingen har gjort at oppgaven har blitt veldig personlig for meg. Kanskje litt for personlig, så jeg var aller mest redd for å høre hva andre syntes om den, mer enn selve eksamen. Rart, siden det er hele poenget: Dele mine funn med omverdenen. Etter 2 år hadde dagen kommet. Så fikk det bære eller briste! 

Og det kunne ikke gått bedre! Jeg er så overlykkelig! Ubeskrivelig følelse å få lønn for alt strevet, slitet, frustrasjonen, grublingen, ensomheten, listen er lang... For en måte å avslutte på! Jeg er nesten i sjokk fremdeles..

Norway from above! Tatt på flyet til Bergen

Julen har vært fin og jeg har kost meg med god samvittighet sammen med mine nære og kjære. Og det har jeg planer om å fortsette med en stund til. Og snart er det ferie! Jeg gleder meg sånn! Og jeg har fått så mye fint! Til og med litt kamerasnacks. Fra min kjære fikk jeg en Lomography Spinner! Jeg er ekstatisk, det er så stilig, kan ikke vente med å teste det ut på ferie! Av min kjære far fikk jeg videokamera, og det hadde jeg ikke forventet i det hele tatt. Fantastisk! Jeg har også arvet et gammelt Agfa 120 filmkamera av onkelen min, som jeg er skikkelig spent på å prøve. Det er uvisst om det funker, men det er uansett en dekorasjon i seg selv. Så, for å stjele Nikons slagord: Merry Clickmas!

Spinneren min! Mer info kommer senere.

Spinneren har vater så du kan passe på vinkelen mens kameraet "spinner" og lager magiske panoramafoto!

Mitt bittelille digitale HD-kamera :D

Mitt nyeste familiemedlem. Er det ikke vakkert?

God Jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)