mandag 10. oktober 2011

I love you more than waffles on sundays




Og siden jeg er verdens heldigste får jeg begge. Lite slår søndager sammen med deg! Du er best, enkelt og greit. Takk for at du er du.

Jeg skjønner ikke hva andre klager over søndager for.  Som i: det er den kjedeligste dagen i uka, det skjer ingen ting, eller det er ingenting å finne på *surve surve*. Jeg elsker søndager! Jeg elsker dem akkurat derfor. Søndager kan du fylle med absolutt hva du vil. Har du tenkt på det? 

Etter søndager kommer mandager, dessverre. That's the nature of things. Jeg lukker øynene og later som det er tirsdag. Motivasjonen stiger, det funker! Om enn for en liten stund. Så husker jeg en gulrot: Hyttetur til helga! Men først, innlevering. Jeg har ikke tid til å suldre her. Fokus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)