tirsdag 20. september 2011

Nærmer seg innlevering!

Ah, lettelse! Utkastet til konklusjonsdelen av avhandlingen er levert! Igjen, over fristen. Igjen, altfor lang. og igjen får jeg ikke sagt alt jeg vil si! Trodde ikke at problemet å ha for mye å si skulle dukke opp for et drøyt år siden. Men i følge veileder er det helt normalt, så jeg trøster meg med det :)

Jeg har ikke blogget på en stund siden jeg ikke har gjort så mye annet enn å skrive. Altfor få kaffedater og jentekvelder, og ingen fotosafarier eller utflukter, verken på egen hånd eller sammen med min kjære. Ganske deprimerende igrunn. Om høstsola holder seg til i morra MÅ jeg komme meg ut en tur! Snart begynner jo høstfargene å vise seg også, og det må dokumenteres. Jeg hadde glemt at jeg liker høsten...

Litt inspirasjon:

Hentet her

Hentet her
Hentet her
Satser på å få tatt noen fine høstbilder selv fremover! Har jo noen ruller som venter på fremkalling også. Spent!

Jeg prøver å fokusere på at nå nærmer det seg innlevering. På godt og vondt. Jeg gleder meg sånn til å bli ferdig, men jeg kan ikke hjelpe å tvile på meg selv innimellom. Rekker jeg det? Er det jeg skriver bra nok? Men slikt gjør ingen nytte, jeg vet det. Så positive tanker! 

I morra starter redigeringen, iiiik! Wish me luck! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)