fredag 23. september 2011

En liten fotosafari

På onsdag var det flott høstvær (akkurat som i dag, men i dag kaller pliktene...), så jeg matet svart/hvit-film i Fed'en, plukket med meg lille frøken Diana og La Sardina og tok meg en liten fotosafari i nabolaget. Målet var å ta ut filmen i Sardinboksen, men jeg ser nå at jeg fremdeles har 2 bilder igjen. Mission failed! Det er den aller første filmen, så jeg er selvfølgelig spent. 

Mens jeg venter på å fremkalle, litt Instant Gratification signert Hipstamatic and yours truly! 

Mine turkamerater!

Selvportrett?

Lille frøken Diana poserer velvillig

Høstdrøm skapt av Salvador 84

Shoe-illusion..

De første høstbladene har sluppet taket i trærne

Høstfargene er synlig allerede


Om noen uker er nok naturen i fyr og flamme. Godt å ha et insentiv til å komme seg ut og ta en pause!

Siden det var Lillelørdag, som det er hver onsdag, måtte det feires med en god middag og litt rosèvin! Jeg elsker tradisjonen Lillelørdag!


Ha en strålende høsthelg! Jeg for min del skal jobbe i morra, men på søndag blir det bare kos. Jeg elsker søndager (også)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)