lørdag 4. juni 2011

Sommeren er her!

Visstnok har den vært her siden torsdag, men det var først i dag jeg orket å bevege meg ut døra, i shorts og nesten 25 grader! Ikke værst til å være sommer-Norge. Jeg har ligget utslått på sofaen siden søndag, og etter en natt med fryktelig svingende feber, kom jeg meg til legen. Søte Tina hjalp meg så jeg ikke datt i bakken på vei dit. Hva skulle en gjort uten gode venninner? Dommen var nyrebekkenbetennelse. Æsj! Først nå føler jeg at jeg begynner å føle meg som meg selv igjen. Jeg klarer å få i meg litt mat, og det var på tide! 5 dager uten lyst på kaffe eller sjokolade, det er ny rekord! 

Jeg skulle gjerne vært med Pål på grilling og sommerfest i kveld! Men det blir sofaen og film på meg. Og ikke minst: Hello Panda! Jeg hadde dilla på de søte pandaformede sjokoladekjeksene i Thailand da jeg var på feltarbeid, og jublet litt (inni meg) da jeg fant de på butikken i dag. Absolutt en av mine mange favoritter! Små barn - Store gleder! 

Supersøte!

Ha en god helg alle sammen! Håper folk er i bedre form enn meg og nyter den fine sommerkvelden. Sitter dere inne, kom dere ut! Jeg skulle gitt mye for å danse i sommernatten med min kjære (Håpløs romantiker?). På Hamar er det jo Ølfestival forresten! Uansett, kos dere og nyt de lyse nettene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)