fredag 10. juni 2011

Fed 3 forts: De første bildene!

Her er et utvalg av de første bildene fra testrunden med Fed 3-kameraet mitt. Testet ut Kodak Gold denne gangen, og er ikke direkte skuffet. Liker Fuji Superia bedre, og det gjør visst frøken Diana også. Hun tygde istykker Kodak-filmen! Er dette et vanlig problem?

Tok med meg Fed til Stavanger i påsken, så mange av bildene er derfra. Resten er fra Hamar, nærmere bestemt Ridehusstranda og Domkirkeodden. 

Kul El-bil!
I syvende himel, rett og slett
Ikke rart denne gaten kalles Farvegaten!
Hehe
Mange veggmalerier!
Min kjekkas!
Domkirkeruinene (Heavy flare!)
Slapper av på Ridehusstranda
Hamar Skyline (beskjært)
Tester selvutløseren!
Jeg liker Fed! Selvutløseren er jo et pluss! Gleder meg til å ta han med ut på fotosafari igjen, forhåpentligvis veldig snart. (Rart hvordan kameraene mine har kjønn.. Med andre ord, jeg er rar!). 

Ha en super Pinsehelg! Jeg håper tordenværet gir seg så det går an å komme seg ut litt. Jeg elsker lyn og torden! Ekstra koselig å sitte inne med levende lys, te og pledd. Men jeg tør ikke å bevege meg ut med paraply.. Hadde jeg hatt en i kun plast så! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)