torsdag 12. mai 2011

Progress is bliss

Nå går det mot første innlevering, og ordene formerer seg for hver dag. Endelig føler jeg at jeg er på vei et sted! På tide kanskje? Uten tvil! I dag har jeg tastet 2810 ord (!) og klapper meg fornøyd på skulderen. *Flink antropolog*. Hittil føler jeg at jeg skriver en bok om sjamaner, så jeg er litt spent på hvordan det skal gå videre. Jeg gleder meg nesten litt til å pendle inn på et annet tema. Men èn ting av gangen! Det er enda et stykke igjen.

En annen ting å glede seg over: Jeg har fått bekreftet studieplass! Så da blir jeg student et semester til. Ah, lettelse! Jeg klarer ikke tanken på å måtte jobbe fullt ved siden av studiene. Da blir jeg jo aldri ferdig. Det nytter ikke å skrive på hobbybasis. 

Jeg må også rope høyt ut at jeg har verdens beste kjæreste! En veldig god overraskelse å få massasje sånn helt uten videre bare "fordi jeg har fortjent det". Aw, søting! Jeg skryter så gjerne av min kjekke, snille, fantastiske kjæreste. Det har jo ikke blitt så mye tid sammen i det siste med en skrivefiksert Oda og oppussing av badet. Speaking of, jeg tok min første dusj på det nye badet i dag! Yay! Så nå går u-landstilstandene mot en slutt, selv om jeg om kort tid kommer til å (opplevd) leve under fattigdomsgrensa, i hvertfall  i Norge... Hvorfor får en ikke stipend og lån i juni? 

Uansett, ting begynner å rulle, og det mot det positive! Men det kommer til å bli travelt frem til mandag, så det er bare å stå på! 

Nå kaller sofaen på meg! Først ett lite stemnings-hipstaprint nå som solen er i ferd med å gå ned:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)