tirsdag 5. oktober 2010

Uttflytting/innflytting

Det har gått i ett det siste, så det har ikke blitt mye tid til overs for å oppdatere bloggen. Nå har jeg endelig fått pakket ned hybelen, og flyttet inn hos Pål. Hybelen har ikke akkurat blitt flittig brukt, og har internt blitt kalt hytta. Det sier vel litt om hvor ofte jeg har vært der. Så nå er vi samboere og bor i pappeskekaos i leiligheten til Pål. Enda litt lykkeligere.

Det begynner å nærme seg avreisedato, og billettene har blitt booket. Om Lånekassen kan bli noe tregere når det gjelder behandlingstid av søknadene sine er et tema i seg selv. 2 måneder! Jeg ble nesten stresset her over å kunne reise på feltarbeid i det hele tatt. For det krever jo en god slump i reisekassa. Flybilletter, forsikring og visum må jo ordnes på forhånd, og det koster. Men det hele ordnet seg, og den 22.oktober flyr jeg østover. Ikke spør om jeg er klar...

Nå står det falaffel på menyen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)