fredag 13. mars 2009

Nordavinden kom og tok med seg motivasjonen min...

What to say, what to say.... Det lille snevet av motivasjon jeg hadde klart å erverve er borte. I går var en dritt-dag, hvor minnene fra bedre dager grep tak i meg og ikke ville forsvinne. Og det hjelper ikke at Sapa er et ensomt sted. Alle andre er kun på gjennomreise..

Dagen i dag er en likegyldig dag. Hverken god eller dårlig, bare tom. Jeg sitter å balkongen på hotellet med pc'en min for å opprettholde illusjonen "hardtarbeidende forsker". Så slipper jeg spørsmålene om hvordan det går for en stund..

Mest for moroskyld følger jeg horoskopet mitt fra tid til annen, og dette er dagens:

Friday, Mar 13th, 2009 -- You are still being buffeted about by gale force winds today, so it's pointless to think you're going to make much progress toward your goals. But you can still do amazing things as long as you don't waste energy fighting against the prevailing currents. Everything is moving fast and you would be wise to focus on the immediate events in the present moment, instead of thinking of the future. By narrowing your attention, you'll be able to express the full power of now.

Det er ikke ofte en får følelsen av at det stemmer, men dette traff ganske godt. Men de strømmene har jeg ikke sett snurten av ennå... I mellomtiden får jeg bare vente. Jeg tar helg i kveld og satser på at den nye uka bringer med seg noe positivt. Men først litt research på nett og evig venting på mail som aldri kommer..
En bedre dag i Sapa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)